onsdag, juli 01, 2009

svarta paket

från asos lämnades av hemma hos mig idag, idag kom de otroliga coola havaianas i mörkbrunt samt en brun t-shirt som jag hade shoppat till min man inför semester. Beställde en billig sommarklocka från too late till mig. Jag älskar den lilla vattentätta sötisen, den är helt gjord i gummi och har ett litet digital urverk som visar tid & datum. Den ger mig starka 80-tals vibbar från när jag var lite och fick min första digitala klocka som min far hade köpt till mig i Japan. Den blir perfekt på semestern där man inte behöver vara rädd om klocka på stranden.

foto: jane

3 kommentarer:

  1. Älskar mina Havaianas, köpte du också svarta? KRAMIS!

    SvaraRadera
  2. Hej Sötis, ja jag köpte ett par nya svarta Havaians slingback med fina remmar och en litet remlås. Paret som du hade rekommenderat på din blogg, dom är otroligt sköna och fina, ska göra ett inlägg med alla skor jag har köpt sist tiden och då kommer de vara med. KRAM tebaks :-)

    SvaraRadera
  3. Jasså, där ser man :-) Jag valde den enkla varianten, har bott i dem hittills :-) KRAMIS!

    SvaraRadera