torsdag, juli 30, 2009

tubtrugs

vissa saker i ens hem blir oumbärliga, man förstår inte hur man gjorde innan man ägde just den där geniala saken som har förändrat och t om kanske förbättrat ens vardag. Hemma hos oss är jag otroligt glad i mina två tubtrugs, den ena mörk grön lite mindre modellen, hjälper oss med allt utomhus. Vi bär jord och växter i den, fyller den med nyklippt gräs och kör bort höstlöven med hjälp av den. Den ljusgröna större modellen hjälper oss inomhus med att hämta tvätt från tvättrummet, samla stryktvätt, bära bort vinterskor upp på vinden för förvaring mm.


Dessa två tubtrugs har mer eller mindre blivit oumbärliga i mitt hem och jag gillar både färgen, modellen men också hållbarheten i produkten. Gick in på tubtrugs hemsida (jag lovar det är den mest färgglada hemsidan ni har sett) idag och upptäckte jag korgen finns i många fler roliga modeller än vad jag har sett på den svenska marknaden. Väl inne på hemsidan stannade jag till lite på tips&tricks sidan där andra frälsta användare delar med sig av sina användningsområden för korgen.
foto: tubtrugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar