tisdag, november 03, 2009

halv åtta hos mig


Igår kväll började nya avsnitt av matlagningsprogrammet halv åtta hos mig i tv4. Jag gillar programmet och jag förstår verkligen varför jag inte är ensam om att vilja följa med hem till 4 främlingar se deras hem och hur de lagar mat till de övriga deltagarna. Extra plus förstås till Helge Skogg, den vassa, gubbiga och lite småelaka kommentatorn som alltid är bäst.

Börjar nästa fundera på om det inte kan vara så att det är Helge som gör att jag gillar halv åtta hos mig så mycket. Sen gillar jag faktiskt att provlaga en del av
recepten, har hittat ett par som faktiskt är mina stora favoriter nu. Om du missade något avsnitt denna vecka kan du se dom på tv4play (ligger kvar ca 1 vecka) annars går de även på tv4anytime
. Nytt avsnitt i morgon kl. 19:30, tv4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar