onsdag, november 11, 2009

superstarta


Besök hemsidan superstart, välj team och utseende efter egen smak (jag valde länge mellan gammelrosa och en pittoresk lite stad. Min stad lever upp och har olika vyer beroende på dag/natt samt säsong. Just nu när jag titta på mitt tema (kl. 21.00) är det vinter och mörkt i min stad. Sött.

Det fina med denna söksidan är att du anpassar den med alla de sajter du besöker när du surfar, bestäm i förväg vilken typ av nyheter, tv-program du vill se och gallringen sker efter dina önskemål. Du slipper därmed att surfa runt på massa olika hemsidor, för att exempelvis leta efter annonser på tradera och blocket, söka efter ett visst ämne på google, hitta tv-tablåer, nyheter och väder. Denna sida har redan blivit min vän och jag delar nu med mig vidare av den till dig. Varsågod.

foto: jane & superstart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar