söndag, november 08, 2009

ska se iceage 1+2=3


För ett par dagar sedan tog jag svininfluensavaccinet, har mått jättebra förutom att jag har varit lite svullen i vaccinations armen. Många på jobbet har blivit sjuka och vi har skojat att det är bara för att de inte har hunnit vaccinera sig som de har blivit dåliga. Men nu i helgen mår jag faktiskt dåligt själv, är hängig, ont i huvudet, har svårt att djupandas, hostar och är snuvig. Vet inte om jag kommer klara av att gå och jobbar imorgon måndag.

Idag har min snälla man stoppat om mig och serverat te samt film. Ska försöka vila resten av kvällen och se filmen iceage3 (ser om 1-2 först), dricka mycket mer te och se om jag blir så pass bra att jag kan jobba imorgon
. Host host.
foto: jane & 20th century fox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar