lördag, november 14, 2009

tips till svärmor


Böcker är en personlig favoritpresent att både att få men också att ge bort. Därför vill jag tipsa svärmor om dessa två söta böcker "Till mitt barnbarn - Samlade blad om mitt liv" av Sofia Hannar och Karin Nilsson och "Till mitt barnbarn - En dörr på glänt till mitt liv" av paret Ellen & Mattias Adolfsson, som du kan provbläddra här.

Den senare boken är min favorit m
ed härliga illustrationer av Mattias Adolfsson som också säljer sina alster här. I dessa böcker kan du skriva om ditt liv samt bifoga små texter och foton som du vill dela med dig av till ditt barnbarn. Hittade dessa två böcker när jag var på Åhléns i föregående vecka och gillade båda, även om det skiljer sig lite när det kommer till layout och grafiken är båda fina och innehåller praktisk förvaring för små minnespresenter.
foto: jane & mattias adolfsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar