lördag, april 10, 2010

bookbinders & pocketogram



Igår blev denna här fina duvblå kalendern min, det var älsklingen som hade handlat den på Bookbinders Design. Gillar deras utbud och härliga färger. Kalendern går att anpassa med plastfickor och extra kalenderblad, med andra ord kan du skräddarsy din kalender efter egna behov. Dessutom kan man veckla ut och ställa min kalender i upprätt läge på skrivbordet. Så fin.



Den fina kalendern var inte den enda överraskningen, när jag kom hem hittade jag en till min brevlådan - ett pocketogram. Avsändaren hade valt den perfekta boken -Guccikrigen av Jenny Gucci.

Pocketogram ellerr filmogram är en presenttjänst där du kan väljer bok eller film, alt låta mottagaren välja sin present. Personligen tycker jag att detta är ett genialt sätt att ge bort en lite presenter och hälsning till släkt och vänner som man kanske inte har möjlighet att träffa.

foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar