onsdag, april 28, 2010

lata dagar




Denna outfitt för lata dagar vore fin, just nu jag kan bara inte få nog av sköna, mjuka mysbyxor, huvtröjor, och fina t-shirts. Jag längtar efter fler soliga dagarna, så jag kan sitta på min nya favoritstället hemma. Har hittat en liten plats på baksidan som ofta är i lä. Där vill jag sola (även med kläderna på går fint) med en stor kopp kaffe-med-mjölk och en trave tidningar.

De rosa metalliska Nikisarna står högst uppe på min önskelista, tillsammans med ett par nya converse denna vecka.

1. solglasögon från h&m, 79kr. 2.
cerisa, Adidas Supergirl, wtc-jacka 699kr. 3. vit Addidas t-shirt 349kr ellos. 4. lila Haremsbyxor 249kr h&m. 5.Rosa metalic Nike skor, 1029kr från la redoute. 6 nya Eternity "summer" från Calvin Klein med en ljuvligt doft av sommar, sand och hav, vattenblommor som rosa pion, fresia, mysk och liljekonvalj. 675kr från eleven. 7. Elizabeth Arden Eight Hour Creme, 220kr, också från eleven.

foto: jane, eleven, ellos, la redoute, h&m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar