fredag, april 23, 2010

mina converse




Just nu småhaltar jag omkring in mina vita (nåja lite dammiga) converse, just detta par är väldigt speciella för mig. Köpte dom inför vår resa till Sydafrika vintern 2006 och där användes de flitigt på alla "game drives". Efter det har de bara fått sova i garderoben fram tills förra sommaren 2009 då de fick vara ute ett par gånger. Men i år 2010 kommer de att bli mina bästa vänner eftersom jag fortfarande håller på att läka min ömma fot (sedan fotledsfrakturen & avsliten hälsena dec 2009).




Fast jag är bra sugen på att handla fler par just nu, ett par converse med texten "I
♥..." är redan beställda och på väg hem till mig. Men jag skulle kunna tänka mig även ett par blek rosa & ljus gråa converse, kostar ca. 649kr här hemma. Men beställ istället ett par från t ex Storbrittanien från butiken schuh och du kan få dom från 450kr.

foto: Jane, ovan;nicole richie, hillary duff i converse, convers från junkyard

2 kommentarer:

  1. Hej Jane!

    Jag beställde mina likadana blekrosa från Brandos (samma som på din bild här) för några månader sedan och "bor" i dem nästan dagligen (när det inte regnar :-D). Hur ser dina nya med texten "I ♥..." ut? Har du nån bild?

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  2. Hej Mirva!
    Kul att du tittar förbi, åh lyckliga du, jag kan inte hitta blekrosa någonstans just nu :-( helt slut i min strlk överallt.

    Ska åka till stadium idag och titta, har fått tips att de har fått in mycket converse.

    Man ser ganska bra hur de ser ut här
    http://janesdreams.blogspot.com/2010/03/jag-converse.html

    Längtar tills jag får hem dessa, så qute, eller hur? Trevlig helg gumman, kram J

    p.s. grymt fint trappa ni har nu.:-)

    SvaraRadera