fredag, april 16, 2010

migrän & kinaresan



Den här helgen har jag ff i alla fall idag fredag och halva lördagen då min man är i Finland och jag är ensam hemma. Tyvärr kom ett bakslag idag, jag fick så kraftig migrän i morse att jag var tvungen att åka hem med taxi från jobbet. Jag har sovit hela dagen, nyligen vaknat och tagit mer starka migränmedicin och kan nu bara hoppas att huvudvärken och illamåendet går över.



Annars går min tanke till min svärmor som egentligen skulle flyga till Kina idag, men tyvärr blev resan inställd idag p ga naturkatastrofen på Island. Svärmor är en tuff kvinna, istället för att sitta hemma och vara ledsen bokade hon och bästa väninnan en helgkryssning till Tallin. Just nu sitter de säkert på båten och tar sig ett glas vin och njuter av helgen. Härligt.
foto:kinatravel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar