onsdag, april 07, 2010

ge mig starka färger

Ni som har följt mig en stund känner säkert till att de dova färgtonerna, grått, beige, svart, vitt, kaffebrunt samt alla dova pasteller är min melodi både inom mode och inredning. Men nu har jag för tillfället vaknat ut mitt vinteride och längtar efter en riktig färgexplosion.



Just därför är jag numera lycklig ägarinna till denna fina klänning ur h&m garden kollektion, enligt mig en av det absolut finaste klänningarna i kollektion. Hade den på mig en av dagarna under påsken och den var galet snygg på. Gillar dessutom min klänning lite extra p ga att kollektionen är tillverkat i ekologiska eller återvunna material.

Som min klänning som är tillverkad av återvunnen polyester som kommer från pet-flaskor eller textilavfall. Vacker och miljö smart. Jane like.

foto: hm, flickr & jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar