torsdag, januari 21, 2010

odd molly berry dress


själv har jag nu efter en snabb men intensiv förälskelse av Odd Molly 974 Berry Dress hittat en i Chalk, strkl 3, på Fitts & Co´s Odd Molly Rea och nu är den på väg hem till mig. Den ska jag ha i sommar, längtar redan. Lycka!

Vill du också ha denna fina, så finns det fortfarande några kvar i strlk 1 & 3 i Chalk. Pris inkl skatter, moms och frakt blev 2 531kr, klänningen har kostat 3 599kr (ex alla och kostnader) tidigare. Så detta är ett fynd.

foto: odd molly

4 kommentarer:

  1. ÅHH Grattis!! Vad härligt! Skall jag ta bort din efterlysning? Hojta gärna till hos mig.

    Jag fick också något hem idag från Fitts and company.. men det har mellanlandat hos annan Mollytjej då det var fellevererat - till min glädje och till hennes förtret då hon får vänta lite till på rätt vara.

    Dina denim-inlägg är fantastiskt fina och välkomponerade!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja lycka, känns jättekul. Efterlysningen kan ligga kvar gärna, jag vill hitta en i färgen puder.

    Tack snälla för berömmet!!

    SvaraRadera
  3. http://www.tradera.com/NY-Underbar-Odd-Molly-klanning-Berry-Dress-Powder-stl-1-auktion_301742_109746721

    Här finns en just den där odd molly klänningen, helt ny, i färgen puder! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är numera lycklig ägarinna till både en kritvit och en puderrosa berry dress, längtar till sommaren när jag ska få bära dessa.

    Min puder:
    http://janesdreams.blogspot.com/2010/02/odd-molly-klanning.html

    SvaraRadera