onsdag, januari 20, 2010

Odd Molly spring collection

Idag har jag varit inne och bläddrat i odd molly spring lookbook 2010 hos Fitts & Co, denna sommar står jeans overallen (som min väninna Mirva tipsade mig om redan hösten 2009) högst på min önskelistan. Men även koftan med med små fjärilar, den beigea kappan, virkad klänning som behöver den fina underklänningen. Besök oddmollys hemsida eller Fitts & Co och hitta din favorit.

Läste hos finafina oddmollybloggen även att om man verkligen vill vara säker på att få sina favoritplagg ur odd molly spring 2010, och vill förboka sina oddmolly´sar kan man göra det via Danska lisen.dk. Ska in dit direkt nu och välja vilken favorit som ska förbokas. Jo en sak till förresten, just nu får du 50kr rabatt på frakten från Danmark, om du skriver in ordet "lisen" i kommentarfältet när gör själva beställningen. Kram

p.s. måste också lägga ner lite tid på att letar efter min drömklänning Odd Molly Berry Dress (från summer 2009). wish me luck!
foto: odd molly

4 kommentarer:

  1. Hej gumman !!!

    Vet du vad? Jag beställde denna idag: http://www.milkandhoney.se/shop/MilkandHoney/images/shop/230_chalk-STOR.jpg

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  2. Nu finns ett gäng av vårens ute i de svenska webshopparna - jag lade upp de återförsäljarna i min meny som redan lagt upp.

    Berry är mums.. vilken söker du? Jag har både röd och powder *kärlek*

    Ha en trevlig kväll!
    //Bina

    SvaraRadera
  3. Hej Mirva!
    Kul att höra ifrån dig, jättefin tunnika.
    Hoppas allt är bra med dig & familjen. Gott nytt 2010!

    kram J

    SvaraRadera
  4. Hallå Bina!
    Lyckliga du som har två fina Berry Dress!

    Jag är främst ute efter en puder, strl 3 eller 4 av den underbara Berry Dress. Har så här långt bara lyckats hitta den i strl.0 & 1 på tradera. Så jakten forts. jag vill endast ha en helt ny, oanvänd med lapparna kvar. Kan kanske bli svårt, det var ju en stund sedan den fanns till fsg.

    Har du ngr tips på vart jag ska "jaga"?
    Kram J

    SvaraRadera