måndag, januari 25, 2010

två nya favoriter



Under jul och nyårshelgen var jag så olycklig, hade lagt en beställning på en skinnväska med nitar samt lite annat från Asos. Tyckte själv att beställningen gjordes i god tid innan jul [11/12], jag fick bekräftelse från sajten att det inte skulle vara några problem att få hem varorna i tid innan jul. Men så blev det inte - julen & nyårshelgen kom-och-gick utan att någon avi kom. Jag var så olycklig eftersom väskan hade varit en mycket omskriven storfavorit som nu var helt slutsåld.

Den korta versionen av denna historia är att jag till slut i mitten av januari fick mitt paket och därmed var den fina nitväskan min. Lycka. Här är den tillsammans med en Jimmy Choo hm väska, också den en ny favorit som f om december bor i min väskgarderob, fin va?

1 kommentar: