tisdag, februari 23, 2010

återbesök hos naprapaten




Idag tisdag ska jag träffa min ortoped och förhoppningsvis få höra att min fotledsfraktur och avslitna hälsena läker precis som den ska. Hoppas, hoppas. Om allt ser bra ut kommer jag redan imorgon vara tillbaka på jobbet.


PS. tillbaka från doktorn - allt läker fint och jag kan prova att börja åka med bil el.taxi till jobbet. Skriver prova för allt beror på all snö. Idag var det lite kaos att hinna med att komma fram till sjukhuset i tid. I morgon är min första jobbdag. Känns bra. Nu drömmer jag om ett par fina Ugg´s, Classic Argyle Knit
från Brandos snygga och varma att åka till jobbet i. Lovely.
foto: jane, aircast & brandos

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att du tittade in hos mig. Nä, är de så får de nog vara för mig...de är så pass dyra att de borde inte vara som stålskor!

    SvaraRadera
  2. Hej Fia!
    Ja det är så synd för jag verkligen älskar utseendet, men somsagt det är AJAJ-skor :-)
    mvh J

    SvaraRadera