måndag, februari 15, 2010

nude & silver



Just nu är längtan till våren stor, hade jag varit helt rörlig och inte haft gips hade vi troligen tagit en weekendresa söderut just nu. Istället så roar vi oss med att drömma oss bort till sommaren, lätta kläder och barfota fötter. Här är några personliga favoriter som jag kommer vilja ha i sommar. Just nu har dessutom La Redoute 25% rabatt på valfri vara + hotellövernattning för 2pers om du handlar för över 700kr. Rabattkoden är 01610.

grå skinnjacka La Redoute 1999 kr

silvergrå ballerina i skin La Redoute 399kr
grå paljettkofta La Redoute 699kr
nude skinnväska, Asos 569 kr
foto: jane, asos & la redoute

2 kommentarer:

  1. Hej & tack för din kommentar. maila mig på info@exklusivvardag.se så ska jag maila dig hela upplägget så du får se. kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Jane, sitter på iPhone men har nu svarat på Berryinlägget hos mig.

    Nattikram

    SvaraRadera