måndag, februari 08, 2010

presenttips - alla hjärtans dag

Om du saknar inspiration och snabbt behöver köpa en gåva till din älskling inför nästa söndag. Kan jag rekommendera boken "min älskling". Med hjälp av denna lilla bok skapar man sedan en personlig kärleksförklaring. Tanken är att man fyller boken med fotografier, små texter och pryder sin bok. Du gör enkelt boken mer personlig genom ramar, bårder med det scrapbookingmaterialet som medföljer.





Eller så handlar man eget fint papper och klistermärken. Hos Panduro Hobby finns mycket fint som inte är för dyrt. Sidor som känns onödiga river man bara ut ur boken utan att det påverkar övrigt material.

Jag köpte boken "kära Mamma" ur samma serie och gav min mor i morsdagspresent 2009, fyllde den med små texter, minnen och fotografier. Handlade även massa fint papper och annat scarpbookningmaterial som jag utsmyckade boken med. Resultatet blev jättebra och min Mamma var otroligt glad över boken. Här hittar du fler fylla-i-böcker ur samma serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar