söndag, februari 28, 2010

odd molly klänning

Här får ni se alla fina detaljer på min nya Odd Molly Berry Dress i färgen puder som igår flyttade in i min garderob. Vann min klänning för 1 900kr på Tradera och är jätteglad för den affären som både var smidig och bra, då klänningen har kostat ca. 3 599kr under sommaren 2009.




Den helt nya klänningen skulle egentligen bli en bröllopsklänning men så ändrade sig säljare och klänningen blev hängande i garderoben. Så nu är den min, lycka. Jag älskar designen och den gammelrosa färgen, funderar om den skulle kunna passa som min midsommarklänning i år.




Längtar tills jag blir återställd i min fotled och kan ha högklackat igen (vilket jag älskar), mina rosa skor från Topshop kanske skulle kunna passa till klänningen. Min doktor har ju lovat att om jag är duktig och tränar foten varje dag så ska jag kunna dansa på midsommar igen. Smile.
foto: jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar