måndag, februari 01, 2010

odd molly herrkollektion - Post fire dew



Läste precis pressreleasen om Odd Mollys kommande herrkollektion "Poste fire dew" Det nya varumärket lanseras internationellt från start via säljagenter, och finns i butik under hösten 2010. Kollektionen är designad av Per Holknekt och Ylva Liljefors, chefsdesigner för herravdelning. Odd Mollys första herrkollektion väljer att satsa starkt på ett 60-talet plagg, alla överdelar; skjortor, jackor och självklart Odd Mollys signum de stickade plaggen - denna gång för de modeintresserade männen. Är detta något för mannen i ditt liv?

foto: the independent

6 kommentarer:

  1. åhh ännu mer bilder *smask* jag har ett gäng bilder hos mig också!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Ser fram emot plagge irl.

    SvaraRadera
  3. Hej Jane,

    Nope, varken jag eller Herr M gillar herrkollektionen.

    KRAM Mirva

    SvaraRadera
  4. Hoppas det e ok att jag länkar till dig :-) kram

    SvaraRadera
  5. Hej Linda!
    Absolut, du är välkommen att länka vidare.
    mvh J

    SvaraRadera
  6. Tyvärr så tror jag inte att detta är något för maken :-) det räcker med en Molly fantast i familjen ;-)

    SvaraRadera